8 december

hej hhoo

gud va tiden går fort !
de är redan 8 december helt sjukt :S
men skönt att de bara är typ 2 veckor kvar i skolan.
idag ska jag nog bara plugga och ta de lugnt och senare åka till mammsen, mysmys
på torsdag är de lucia efter skolan eller de är ju inte lucia men vi ska fira lucia, hahaha
så jag ska va en tomte.
min helg kommer bli perfekt !
fredag .. vara med Cicci vi får se vad vi hittar på
lördag .. nordic med Cicci fastd e är ju klockan 9 på kvällen så vi kanske dra in till gbg och kollar kläder
måste verkligen hitta en kläning till jul/nyår :O
och så måste jag köpa massa julklappar
och på söndag.. ska vi till liseberg jag tkr de är sjukt mysigt där på vintern, alla vackra lampor och sånt :)
ni får ha de gott :D
puss



min julkalender ^^
jag tkr den är sjukt söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0