30 december

igår så åkte jag och Cicci som sagt var till mamma
vi såg på film och sånt
vi har sett jätte många filmer på sista kommer nog ett inlägg om dom, för jag glömmer ju så fort vad jag ser på så vill kunna ha nått där jag kna kolla vilka jag har sett :P
efter första filmen åt vi och sånt sedan gick vi ner till statiol och köpte godis och hyrde en film.
sen va de bara mys hela kvällen.
idag åkte mamma jag och inger in till std och köpte mina nyårs kläder blev paljett jackan !
mm me just love it  ;)
och en "klänning" till de.
sen va de hem och testa de ihop de blev faktiskt snyggt tycker jag.
bilder på de kankse kommer senare eller imon eller fredag ;)
men nu har jag vart uppe hos farmor och ätit är propp mätt !
men nu ska jag ställa mig på maskinen ( tror jag)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0