1 mil !

oj jag  har vart sjukt duktig nu !
efter att vi hade tittat film så fick vi för oss att gå på promenad..
vi gick hela 1 mil ch de tog nästan bara en timme..
så vi gick i fort tempo.
men när vi hade gått halva vägen så säger mamma de huset är så läskigt.. och massa sen säger hon de har stått en icapåsse där på köksbordet i 7 veckor.. och jag är ju sjukt mörkrädd O.o
så jag blev skit rädd ... och när vi har gått 100 meter? så vänder sig mamma om och säger de är någon bakom och och rycker tag i mig snacka om att jag blir rädd eller.. men igiivitvis så skojade hon bara så de sista biten var att titta runt hela tiden så att de inte var någon där ..
´så ett tipps gå aldrig en mil promenad när de är mörk ;D
haha nemen jag är sjukt stolt över mig själv just nu .
så ska hoppa in i duschen nu och sen krypa ner i en skön säng .



jag älskar känslan efter att man gjort något så man blir stolt över sig själv ..
så nu ska jag bli duktig och börja träna dagligen..
och jag ska gå ner 10 kilo
så nu ska jag börja äta nyttigt och sluta med godis !




hejdå godis ..



hejhej nyttigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0